مناطق تفریحی مارماریس

مارماریس با طبیعتی خیره کننده و سواحلی زیبا یکی از شهرهای توریستی ترکیه است.

مارماریس شهری بندری در سواحل دریای مدیترانه است که در جنوب کشور ترکیه قرار دارد. این شهر دارای مکان‌هایی همچون: سواحل زیبا، قایقرانی عالی، ورزش‌های ماجراجویانه، روستوران‌های برتر، زندگی شبانه پرجنب و جوش، آفتاب مدیترانه‌ای و ... می باشد. کمتر جایی را در این کره‌ی خاکی می‌توان یافت که چنین زیبایی تاریخی داشته باشد. در این شهر بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیاری وجود دارد که چندین روز باید وقت صرف کنید تا بتوانید از تمامی زیبایی‌های آن بازدید کنید.

مارماریس مارینا

مارینا جایی است که باید حتما به آن سر بزنید. مارینا یک مرکز اجتماعی است و همواره چیزهای جذاب و مفرح زیادی برای گردشگران دارد. در کنار آبشارها موسیقی اجرا می‌شود، انواع مختلف رستوران‌ با کیفیت‌های عالی میزبان شما هستند و مغازه‌های متعددی سوغاتی معتبر ترک، لباس‌ یا هر چیز دیگری که بخواهید، می‌فروشند.

آرامگاه های صخره ای ساریان

به منظور محافظت از این کنده ‌کاری‌های ظریف، حساس و باشکوه، گردشگران اجازه دارند که فقط از درون قایق این آثار منحصر به فرد تاریخی را تماشا کنند. شما می‌توانید نگاهی گسترده از تمامی زوایا به حکاکی‌های مرموز این بنا بیندازید که بدون شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. همراه با بازدید از این بنای تاریخی عجیب، قایق‌رانی پر از آرامش و زیبایی‌های بصری خیره‌کننده را هم تجربه خواهید کرد.

ساحل ایچملر

آب این منطقه کم‌عمق و زلال و شن و ماسه‌ی آن نرم و پاک است. اینجا ساحلی است که برای خانواده‌ها و هر گروه دیگری ایده‌آل است. وقتی به این ساحلی که همچون بهشتی آرام است، می‌روید، منظره‌ای از کوه‌ها که در سراسر مسیر کشیده شده است، حیرت‌زده خواهید شد. این ساحل یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای غروب خورشید است. در ساحل ایچملر، شما بودن در قطعه‌ای کوچک از بهشت روی زمین را تجربه خواهید کرد.

غواصی

غواصی از پرطرفدارترین تفریحات این منطقه به شمار می‌رود چون حیات دریایی مارماریس بسیار غنی بوده و مناظر بسیار زیبا و حیرت‌انگیزی دارد که خوشبختانه قسمت وسیعی از آن بکر و دست‌نخورده باقی مانده است. شما می‌توانید بسته به پول و سطح مهارت خود، از شرکت‌های مختلفی که در این منطقه خدمات مربوط به غواصی ارائه می‌کنند، از این تفریح لذت‌بخش و هیجان‌انگیز لذت ببرید. پس یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌های تفریحی موجود در مارماریس را از خود دریغ نکرده و به غواصی در آب‌های زلال آن بپردازید.

موزه مارماریس

اینجا مکان ایده‌آلی برای علاقه‌مندان به تاریخ است. برای بازدید کامل از تمامی بخش‌های این موزه باید ۳ ساعت وقت بگذارید. در این موزه مجموعه‌‌ی گسترده‌ای از آثار تاریخی و هنری به نمایش گذاشته است که تمامی آن‌ها به وضوح برچسب ‌گذاری شده و چشم‌انداز هیجان‌انگیزی بر گذشته‌ی امپراطوری عثمانی را به روی چشمان شما می‌گشاید. در این قلعه می‌توانید منظره‌ی بسیار زیبایی از مناطق اطراف را به تماشا بنشینید. گفته می‌شود که یافتن این موزه کمی دشوار است و نیاز به کمی ماجراجویی دارد، اما واقعا ارزش این را دارد که کمی بگردید و وقت گذاشته و از آن بازدید کنید.

طراحی سایت آژانس مسافرتی و رزرواسیون آنلاین توسط بیسیس فلای

Copyright © 2015 keyvanparvaz.com All Rights Reserved